2012-01-26

2012 !!!



Inget kan stoppa oss nu. Inget. Tillsammans är vi starka kära bloggosfär. Mark Zuckerfeck ligger kallsvettig på nätterna och undrar hur han ska kunna matcha sammanhållningen vårt cummunety. 2012 blir vi ännu starkare. Tack Uppsala (jag älskar er), tack Lindesberg, tack Force, Chewie, Ling-dong, tack Ivmark, tack Jocke, Yogi, B, Sticky, Tavi och tack alla andra - ingen nämnd, ingen glömd.

Extra special mension går till Dave som ju är utan tvekan är den som är uthålligast av oss. Tala om klippa! Häromdagen slöt han åter cirkeln i träningsvärlden - Curlen är tillbaka. Och denna gång inte för att maximera sin lägringspotensial genom sublimerandet av yttre attribut. Nej, nej... 2012 gör vi övningen för att bli bättre på Pull Ups. Begrunda implikationen av detta ett slag och låt er lamslås av va tiden gått fort mina vänner.

"Avrundade med 1 set omvänd stångcurl 30kgx7, ska testa lägga in det för att förbättra mitt slutdrag i CTB."

Årsmål då, frågar ni? Jo faktiskt. Det tuffaste, svåraste av dom alla: inget PR under hela 2012. Har mycket svårt att se att jag ska fixa det men man ska inte göra misstaget att sikta för lågt. Med PR menar jag i detta sammanhang i etablerade övingar. Självklart är det tillåtet att göra nya övningar utan att åka dit. Önska mig lycka till. Stor utmaning redan idag under seriepremiären.

Vi hörs!

4 kommentarer:

David Englund sa...

Blev nästan sårad först, trodde du hade glömt mig!
Det är en bra start på året med gruvan för att du ska ta ditt årsmål iaf!
Curls ftw btw!

Richard sa...

Jag lajkar!

Anonym sa...

Haha! Hedrad att nämnas i detta digra sällskap.:)

Roligaste diskussionen jag haft på länge när Marcus och Dave prompt hävdar att mina år som discobyggare är anledningen till att jag är "bra" på pullups, varpå Dave såklart ska börja köra 21-15-9 av hammarcurls och cablecross. Utvecklingen går framåt...

Jocke sa...

Mål är viktigt att ha. Synd att det brast med två pr igår, bättre lycka nästa år.

Tack för allt, glömde sluddra ur mig det.