2008-11-27

Angie (second base)

75 pull ups
75 push ups
75 sit ups
75 squats

for time:

11:44
(split: 3:45, 6:14, 10:11,)

Jag kom bara till second base med henne idag men nästa gång trycker jag dit den! She sure is sexy!

Värmde upp med lite rephop och handledsuppvärmningen jag länkade till för någon dag sedan. Handlederna känns nästan helt bra nu. Tror att handståendet är största boven för ta det lite piano med det.

Det var första gången jag provade Angie idag och jag vågade inte gå hela vägen. Har sneglat på henne men varit skeptisk till att mata så många reps av samma övning i rad. Sit upsen var överlägset jobbigast. Höll om armbågarna och "ryckte" upp hela vägen till sittande. Tar gärna emot tips om olika varianter. Squatsen var lättast. Jag får vara nöjd med tiden. Har känt mig lite off, som om jag håller på att bli krasslig liksom. Ta i trä.

Inga kommentarer: