2011-09-14

Haters Gonna Hate

Det tog ett tag men äntligen hittade en av dom fram.



6 kommentarer:

David Englund sa...

Är de inte underbara?

Fast du ligger i lä, här är mitt från mitt klipp med 47 kipping pullups:

I clicked on the title thinking I would see someone do 47 pullups, but all I see is some guy swinging on a bar.
vanderholt2 3 månader sedan

worst form ever, your just throwing yourself over the bar, and your using your legs,try doing some real pullups next time.
DiddlyPeePee 1 år sedan

not 1 real pullup. stop using your legs
Plumfire2 2 år sedan

Jon sa...

Men så underbart!

Försök göra några riktiga Pullups nästa gång David.

Martin Altemark sa...

Från en video jag gjorde som tech-check på OA dubell squat snatch -

"yeah sure but how heavy is that dumbell? for all i know that could be a balloon with helium in it. Whats the magnificence in that? the people need to know how heavy it is. The only reason I'm being harsh on you is that you a guy."

Martin Altemark sa...

Hahaha, kollade lite kommentarer på gamla videos, och den här var ju spot on!

http://www.youtube.com/watch?v=LesQROYNRHQ&lc

Jocke sa...

Är det nåt jag hänger upp mig på på tuben så är det "27 strict deadhang pullups" där det sen är halvt ROM, absolut inget "dead" och kicka för glatta livet. Men inte hängd nog för att orka kommentera.

David Englund sa...

Martin;Fantastiskt! Jag tror introbilden kan ha något med kommentaren att göra.

Jocke:Jag tycker du ska börja skriva lite hater-kommentarer, de gör världen lite bättre :)