2011-08-28

Hösten är här. Och jag med.

Nu är det höst igen. Sommaren är kort, det mesta regnar bort. Men inte i år då. Har varit riktigt fint på de platser jag varit. Ledin skrev nåt om det där. Ledin den gammle rackaren. Han skulle man ha på en kräftskiva. Eller varför skulle man det.


När hösten kommer börjar allvaret i min sväng. Så och i år. Inledde säsongen på Gotland av alla platser. Snart enda stället man kan vara om man vill hålla sig borta från filialer. Och apropå det så har mina kompisar öppnat en sån. Dom är snälla och roliga och det ser väldigt bra ut. Gå dit och träna om ni vill! Hälsar ni från mig och uppger kampanjkoden "rackem", så får ni får en kupong som gör att ni slipper göra metcon vart tredje pass under dom första två månaderna!


Och så är det skittråkigt att Jocke gått och.. ja ni vet. Vad ska det va bra för. Få saker får mig att rysa till som tanken på en sån skada faktiskt, ja det skulle vara olika typer av skador man ådrar sig i verkstadsmaskiner möjligtvis men inget annat. Vi sänder positiv energi över Haga här från Vasastan.


Träningen är kul. Ska skriva mer om det senare. En del gymnastik har det blivit som ni vet och jag är knappt förbi tidigare toppnotering i det stillastående handståendet. Men fokuserar mer på dynamiska övningar nu, brytningar och sånt. Roligare är det. Men också lite konditionsträning och skrot har jag gjort. Roligt har det också varit. Adjö sålänge. Jag tänker på er, det ska ni veta!



3 kommentarer:

Jocke sa...

Snyggt! Och en rejäl vedtrave också.

Bear sa...

Håller med Jocke!

Tycker du åtminstone kan erbjuda 10% i rabatt på sånna där paralettes?

rackempackem sa...

veden ska tydligen räcka hela vintern. riktigt fin trave i två lager.

bear- kul att du tittar in, länge sedan! serietillverkning av konsthantverket är tyvärr inte möjlig eller önskvärd. men om det mot förmodan skulle ske så lovar jag dig minst 20%!

sko nog lägga upp en ritning dock!