2009-12-23

Imorgon får man äntligen doppa igen.

Kul att träna. Både Baby och Tavi på plats. Har svårt att tänka mig att det finns någon mer vital CrossFitdestination i Stockholm just nu? Är det någon som sväljer machobetet?

_DU 3 x 15 obrutna reps
1:07 (PR)

_Back Squat C2, W2
72,5 x 3
85 x 5
95 x 15 (15 RM PR)
Något av en comeback. Kändes bra idag. Hade kunnat pressa ur mig några till kanske men jag är ju så blygsam. Fortfarande har jag problem att inte böja huvudet bakåt på väg upp. Ändå fokuserar jag på samma punkt typ tre/ fyra meter framför mig på golvet. Vad göra?

_Power Clean 2 reps varje min i 10 min @ 55kg.
Kändes inget vidare idag. Får inte till clipet i det hela. Fick lite hjärnsläpp - skulle vara 52,5 kg idag. Startpositionen börjar bli bättre dock.

_Front Squats
55 kg x 10 x 5
Jobbade på att inte bryta nacken/luta huvudet tbka. Känns helt okej, bättre för varje gång.


Another stilstudie. Men den här gången med lite bonushumor i bakgrunden. Grenen är bänk och det ligger 100 pannor på stången.

4 kommentarer:

V i k i t i k i t a v i sa...

den blogginläggstiteln slår allt hittils ;-D

V i k i t i k i t a v i sa...

Ha ha ha - roligt att träna till en en massa tugg i bakgrunden istället för musik - du ser road ut i alla fall

god jul!

(har du lagt upp samma film två gånger?)

rackempackem sa...

oops, blev fel. jag la upp inlägget via den bloggpress på iphonen. fixat nu. ha en underbar jul med fassan å brossan.

rackempackem sa...

videosarna fixade nu.