2009-12-18

More Core

Huga. En fullständigt vidrig rubrik det där. Kan knappt hålla ner spyan. Nåja några läsare kanske är under 13 år man vet aldrig.
_
25 unbroken KBS @ 24kg
rest 90 sek
15 unbroken K2E strikta
rest 90 sek
25 unbroken KBS @ 24kg
rest 90 sek
25 unbroken SU, händerna bakom nacken, oankrade
rest 90 sek
25 unbroken KBS @ 24kg
rest 90 sek
15 unbroken K2E strikta
rest 90 sek
25 unbroken KBS @ 24kg
rest 90 sek
25 unbroken SU, händerna bakom nacken, oankrade
rest 90 sek
25 unbroken KBS @ 24kg
rest 90 sek
15 unbroken K2E strikta

Mycket bra. Den som kan gissa vilken CrossFit-profil/Coach som inspirerade mig när jag skapade det här passet vinner en långtradare med mig i mellandagarna. (han kommer från Canada!!)

4 kommentarer:

Martin Altemark sa...

Uhhhh! Najs! Ösnakr man fick göra såna där workouter ibland! :-)

Bear sa...

Aaah, vänta, vänta, jag har det på tungan...hmmm...ja du menar han den dära snubben..GSP, ja just de, så hette han!

Fit 4 50 sa...

Ja, GSP har en hel del likheter med vår gode MrRackler Sir. Klasar av muckler pyntar båda deras lekamen. OCH, de vet hur man använder dem! Icke att förringa;)

AK sa...

Ser ut som ett av mina pass. :-)