2009-11-27

Kleintechnique, en comeback

Har lagt upp clip från gårdagens träning:
http://rackempackemandstackem.blogspot.com/2009/11/not-now-sweetie.html

_Kleinteknik, en nedrullning.
Otroligt länge sedan jag gjorde Kleinteknik. Bästa rehaben för mig. Punkt. Ska försöka lägga in det två till tre gånger i veckan. Finns lite info här för den som är intresserad. Mycket svårt att ta till sig om man inte inte har en bakgrund med väldigt mycket "inkännande" analys av sin egen kropp dock. Hm, blev lite svårtolkat det där men har svårt att beskriva det bättre.

Får se om det blir någon mer träning idag?

3 kommentarer:

V i k i t i k i t a v i sa...

Du lär ju lägga up film på det där "Sweinboutique" nån gång. Jag tror inte jag är ensam om at undra vad fan det är...

David Englund sa...

Det låter intressant. Jag undrar också,tyckte inte att länken sa så mycket faktiskt. Jag kanske slarvade igenom PDF:erna där?

rackempackem sa...

kul att ni är intresserade. ska se om jag kan göra någon sorts förklarande inlägg när det blir tid över!