2009-11-26

“Not now sweetie”

Det mullrar i vårt kära comunety. Pajkastningen är i full sving. Riktigt underhållande att följa så här på håll. Man kan börja här och sedan leta sig vidare ut i cyberspace. Glöm inte att ladda upp med snask och popcorn innan bara!

_Lååång WU med stretching prehab et al. Really needed that. Oftare. Har haft lite känningar i mitt gammla vänster knä? DU's? High rep Squats?

_5x10 reps of unbroken DU's for time:
1:24

_Back Squats C1, W2
70kg x 3
80kg x 3
90kg x 20
Kände mig seg idag. Dåligt med sömn. (slagsmål på jobbet och så..) Så.. döm av min förvåning när jag lyckades stänka av 20 reps på 90. Sitter nöjd.

_On the min Power Clean
2 reps varje min i 10 min @47,5kg
Börjar det släppa lite tekniskt? Vågar inte hoppas.

_Front Squat
55kg x 10 x 5
Kändes faktiskt lite bättre idag. Fortfarande mördande tråkigt dock.

_30 Toes To Bar, for time:
43 sek
Det har varit ett jäkla dillande om T2B på sistone. Har alltid predikat dessa framför KTE som jag tycker är svårbedömd. Video kommer.

edit, videos:


10 kommentarer:

Baby B sa...

Slagsmål på jobbet - krossade du någon halvstor skådis med ett slag eller två? Vill höra mer!

Fit 4 50 sa...

Jag vill oxå höra mer! Du är tokig på det här med träning! Stark som faen! 20reps på 90kg?? Fuck me..

Jon Ivmark sa...

20 reps på 90 kg är knäppt bra, men frågan är om inte 30 toes to bar på 43 sekunder är snäppet galnare. Du borde bli gymnast på heltid eller nåt.

Jon Ivmark sa...

Den där Dave Castro verkar vara en mysig prick.

Det verkar även Skelly USMC ret'd vara, han som postade fäljande kommentar till Robbs inlägg:

"I think you need your diaper changed..So your whiney ass got fired for going rogue on the company and now you wanna bitch..You probably sleep with the light on and voted for Obama,,you tree hugging bitch…boohoo..you’re a fag."

Undrar om någon tappade Skelly på huvudet när han var liten? Eller om han är en figur i South Park?

V i k i t i k i t a v i sa...

Jon: LOL!

rackempackem sa...

baby:
du får höra allting i min kommande livsstilsblogg- "confessions from an artworker"

och.. skaffa twitter!

force:
fuck you? trodde du hade flickvän? men visst, du har mitt nummer!

och.. skaffa twitter!

jon:
tack, t2b'erna flöt på rätt bra. om tavi vaknar från sin skönhetssömn så kanske det filmvisning. är fruktansvärt impad av din bloggning btw- du måste verkligen strömlinjeformat processen att tanka in, redigera video osv.. eller så spenderar du mycket tid?

ja, vår kära "comunety" befolkas av en del mysiga killar som inte tvekar att ta bladet från mun direkt. längtar efter clipet på castros meltdown som ett barn på julafton. men det kommer väl aldrig läggas upp skulle jag tro..? har svårt att tänka mig att någon som har en affilate, vilket dom flesta närvarande troligtvis har, skulle våga lägga upp det.

och.. skaffa twitter!

Bear sa...

Det där var tamefan de vackrast TTB jag nånsin sett!!!

och...twitter, schmwitter!

Jon Ivmark sa...

Vansinniga T2B. Jag är mycket, mycket avundsjuk.

Spenderar mycker mindre tid med bloggen än man kan tro. Redigerar oftast filmerna direkt i mobilen, och laddar upp från mobilen. Går på någon minut, oftast klart när jag går från gymmet.

Längre klipp, där jag måste in i iMovie och härja, tar dock en massa tid. Men där är jag inte och rotar särskilt ofta längre.

Och själva skrivandet börjar bli rutin, så det går rätt kvickt.

Twitter? Kanske.

Baby B sa...

Ja t2B mkt fin teknik!

Unknown sa...

Sick TTB :) !