2009-11-21

Press, MU's, and boring old DU's

DOMS. Ännu värre än igår. Det gör ont helt enkelt.

_DU's, 5 sets of 10 unbroken:
1:38

_Shoulder Press C1, W1
42,5kg x 5
47,5kg x 5
55kg x 10
Sista repet var ett imponerande stycke situationskomik. Jobbar på att få fram en video. Skulle antagligen ha slutat på rep 9. Gjorde 8 reps när jag testade passet.

_Muscle Ups, weighted, strict, from L-hang
+5kg x 1
+10kg x 1
+15kg x 1 (PR)
+20kg x 1 (fail, sliten?)
+15kg x 1
+10kg x 2 (2RMPR, missade trean)
Intressant med dom här. Kanske fortsätter. Fortfarande mycket otillfredsställande att sitta där på golvet innan man ska ge sig iväg, som en narr! Jag behöver en kyrka att träna i. Tänk er.. en kyrka omgjord till CF-box. Kom ihåg var ni hörde det först!

_21-15-9 RFTO:
Pull Ups
Double Unders
3:01
The finisher.

5 kommentarer:

Martin Altemark sa...

Som CrossFit Copenhagen? Som ligger i en kyrka alltså?

Hysteriskt starka MUs.

Fit 4 50 sa...

Ok, du han smita in en "Annie" mellan varven. Det blir en lätt överdos av DU's, det kan jag förstå. Bra pannben, broder! Keep it strong and hard!

rackempackem sa...

martin:
4 real? ligger det i en kyrka? cool. dom borde isåfall betala mig royalties för idén.

m-force:
nu slog det mig att det ju är mr force som är något av du-kungen. du kankse siter inne på en rask annie, eller?

Fit 4 50 sa...

Hmm..nja mina Sit Ups är inte på par men jag slår dig på fingrarna med dryga minuten, än så länge;)

Jon Ivmark sa...

Du är en mycket stark man!