2010-01-30

Klättring en friluftsaktivitet?

Ett besök på det nya, inte så lite imponerande, klättercentret vid Telefonplan. En början till ett försök till CrossFit-gym kunde skymtas mitt bland all plyfa. Två Concept 2 hade dom t.o.m. ställt på plats. Löste i upphetsningen ut ett 10-kort. Härligt!

_Någon timmes bouldering. Lugnt och fint.

_Lite småtjabb med killarna in the "prison gym". Någon kettlebell lättade från backen men det handlade mest om bonding.

_Hade med mig ett hopprep som jag drog iväg en obruten 82:a DU på innan jag bytte om och gick hem. Det är PR med typ 30 hopp och borde för första gången placera mig komfortabelt i topp på Dojon's prestigefyllda lista över bästa Dubbelhoppare? Eller har Tavi vart där uppe och nosat någon gång?

3 kommentarer:

AK sa...

Du, prison gym kommer att bli bättre så fort hyresvärden fixat till det nya utrymmet. Då får du gärna hjälpa till flytta på grejerna. Det hade Mikko gjort.

rackempackem sa...

ali:
klart jag hjälper till!

btw - gör om ditt kommentarsfönster på tomtarna till pop-up, kan inte posta annars!

AK sa...

fixat.