2010-01-31

Testkörning av den renoverade riggen

Viloveckan är snart över. Ville göra en liten test samt komma i fas med OPT som börjar igen Tisdag.

_Front Squat, byggde upp till 100kg x 3(1RM PR)
Känns kul det här. Fortsätter att göra ganska markanta styrkeökningar. Rörligheten i squaten har blivit avsevärt bättre också. Borde nog inte ha fullfört sista repet som ni ser på video. Men jag värkar ha klarat mig med blotta förskräckelsen. Byggde lite pannben kan hända.

_3 rounds:
12 swings @ 24kg
12 K2E
21 DU
I lagom puttrande tempo 4:44? om jag kommer ihåg rätt. Fick passet av den eminente Mr Altemark. Grämer mig lite att jag inte kunde förutse att det ju i princip var ett rent underarmspass! Tänkte du på det kära vän?





Video kommer.




5 kommentarer:

Martin Altemark sa...

jorå. Hade ju kört den själv. :-)

Bear sa...

Haha, det gick inte att räkna ut med att bara se swings och KTE? ;)
Snyggt djup på benböjen, men tippar du inte lite fram på varje rep, det är ju det som gör att du nästan missar på sista. Starkt hursom och roligt med styrkeökningarna!

Fit 4 50 sa...

Jag tycker att du gjorde bra ifrån dig när du Front Squatade. Du har blivit väldigt stark i benen och så. Jätteduktig.

rackempackem sa...

martin:
gris!

bear:
hm.. jag kan försäkra dig om att anledningen till att jag tippar fram är att jag har 100kg på axlarna och ingenting annat.

force:
i love you!

Bear sa...

Jamen då tippar du ju framåt, tur att vi är överens ;)