2010-07-25

At K2

Det är så förbaskat kul när man kan träffa andra som man trivs att vara med och träna ihop med dom. Ling, Force - tack för att ni finns! Tack för att ni ställer upp och vill träffa mig.

_bouldering.
Fem blå, en svart.

_back squat c2w1
85 x 5
100 x 5
112,5 x 10 (10RM PR)
Oops. Sablar jösses tror jag hade en hel del soppa kvar i tanken där. soam vanligt alltså. Fast ändå lite mer än vanligt. Kul.

_front squat 60 x 10
10 GHD SU
front squat 55 x 10
10 GHD SU
front squat 50 x 10
10 GHD SU
front squat 50 x 10
10 GHD SU

Och just det - det blev något mackel med luren när det skulle filmas så det ser kanske ut som om jag inte fullför 10 reps eller att jag har fuskediterat filmen så att det ska värka som jag är starkare osv.. ni förstår. Men jag lovar att jag inte gjort det, jag klarade det.. På heder och samvete.. Jag lovar!!!!!!

4 kommentarer:

Fit 4 50 sa...

Med gud som mitt vittne! Ja, det var satantrevligt att träffas. Jag har sagt det förr och kommer säkerligen säga det igen. Det får vi göra om. Tack för peppen, broder.

AK sa...

vart gjorde du GHD SU på K2?

rackempackem sa...

Ali:
45 gradersbänken kan justeras till en ghd. Check it out.

Force:
Du är så fin.

Jocke sa...

"fem blå, en svart" :)