2010-07-23

Robban

_Golf, 9 hål på Robertsfors golfbana.

Ömsom vin ömsom vatten. Gick ganska bra i början. Ensamma på hela banan kl 7 på morgonkvisten. Riktigt härligt.

Några timmars vila.

_15 min träning i frog stand (spider) to hand stand to frog stand.

Ytterligare en variation att lägga till variationsbanken. Dom här ställer väldigt höga krav på bålen samtidigt som dom är lite skonsammare för axlarna. Fick till en 2,5:a (upp, ner, upp, ner, upp) vilket är ett PR. Bifogar en gammal video från det numera avsålda ungkarlsgymmet vid Horan. Den gången började jag dock från toppen. Nostalgi mina vänner.

_5rds
10 box jumps, till mitt på låret, 70cm?
10 L-pull ups, pronerade, i träbalk.

L-PU brutna från runda två. BJ är bra, nyttiga.


_5rds
5 hjulningar höger
5 hjulningar vänster

Nervärmning. Kände mig inte allt för tuff när jag vinglade omkring där i trädgården.

6 kommentarer:

Martin Altemark sa...

Sjukt lekfull period i din träning just nu! Verkar jättekul, och jag tror att det är jättenyttigt!

Jocke sa...

Den videon var bra redan första gången.

Jocke sa...

Hur gick golfen då? Själv gick jag runt Varamons äventyrsgolfbana på 32 slag / 12 hål här i veckan. Så 9 hål borde innebära ...

rackempackem sa...

martin:
ja tack, det känns lite som om jag hittat hem faktiskt. ska nog redogöra för nuvarande programmeringsfilosofi i ett kommande inlägg.

jocke:
jag kan faktiskt ärligt säga att jag inte höll räkningen. min mentor gunnar höll räkningen tror jag men jag kollade aldrig. gick något par fyra hål på fem slag. tror att det va toppnoteringen.

Jocke sa...

Lät rätt ok tycker jag, gissar att man själv skulle få harva en del för att ta sig fram till håltrakt, och sen är det en fråga om hur många gånger man kan slå fram och tillbaka bredvid hålet.

Martin Altemark sa...

Alltså, den videon är vacker på alla sätt.