2010-07-19

Friskilissi & Svittilissi




Google docs är väldigt bra. Tycker Google behöver en liten plugg. Så dom tjänar lite mer pengar. Kan dom kanske behöva kanske.

_deadlift c2w1
102,5 x 5
120 x 5
135 x 11 (11 RM PR)

Symmetriskt grepp. (heter det pronerat?) Tänkte prova det. Kör ju alltid mixat på arbetsseten annars. Och det gjorde faktiskt att det var lite svårt att hålla i stången rep 10 och 11. Men det var ju snorvarmt och ingen krita. Ett nytt och oväntat problem med att träna på offentliga gym dök idag upp för den exhibitionistiske atleten. Se videon. Ett eller två reps över 85/90 procent. Aja, baja.

_DL 85 x 10
10 Back Extention, 45 graders bänk
DL 80 x 10
10 BE
DL 75 x 10
10 BE
DL 70 x 10
10 BE
DL 65 x 10
10 BE

Drop sets är svincoola. Föredömligt effektivt pass idag. In och ut på 50 min. Och det är bra för att vara jag.

5 kommentarer:

Fit 4 50 sa...

Stark som en oxe så klart men höjdpunkten var nog ändå killen som obemärkt smög in och snodde din plånbok!

rackempackem sa...

Force, min vän. När ska vi träffas, bränna en flintastek, sippa en kall och bara vara!?

Du såg mad bafft ut på en bild på din blogg btw, proper!

Anonym sa...

Haha, epic!
Tycker mig som hobbylyftare se en liten tendens till att du tittar ner i backen i toppläget rätt ofta, vilket min tränare vart på mig som f-n om. Upp med hakan amigo! :)
PS. "Hyfsat stark" oxå!

Fit 4 50 sa...

Rackler: En träff snarast är vad doktorn ordinerar. Jämföra biceps osv;-)

rackempackem sa...

yogi:
titta upp i slutet säger du..? hm, aldrig hört. vad säger din tränare om det?