2009-02-12

Bye, Bye Brussel

På väg till Provence nu. Ett sista pass i Benny-Benoit's monumentala lägenhet.

WU: kompakt, koncentrerat, bra.

Fristående HSPU-träning. Typ 5 försök, inget bra.

L-sit max-test på knogarna: 52 s (PR) (Min nya minut-nemesis/drömgräns det här. Ser fram mot nästa gång.)

Gick tillbaka till HSPU igen och smällde till med en 2 rep clean. (PR) Ganska nära att sätta en trea. Eller kanske inte. (video)

Tabata SQ
22-22-22-22-20-18-17-19=162
Väldigt jobbigt. Siktade på en ren 22a. Inte en chans. Har tappat lite här. Eller. Hm. För lite metcon sista tiden?

Motivationen på topp. Förbaskat kul med gymnastikträningen. Fortsätter att fokusera på det ett tag. Att notera är att jag slog till med PR i HSPU efter att ha maxat L-sit. Uppvärmning mycket viktig således. Bra att ha lite puls när man kliver på. Man droppar benen ganska dramatiskt mot magen när det funkar, av videon att dömma. Kom ihåg. Saknar att träna skivstång. Går ju liksom inte när man flänger runt så här. Om tre dagar är jag i Annot.

7 kommentarer:

V i k i t i k i t a v i sa...

Oj va voj!!!

Bear sa...

Vem har sagt att det inte kan vara skoj att träna ensam i en lägenhet? Snygga HSPUs, det där är bara science fiction för min del!

mrjling sa...

Solid dude. Har missat lite inlägg vad det verkar.
Bra write-up gällande klättring aka climbing. Rätade ut en del frågetecken jag hade.

Annot!!!!!! snart alltså?!

Anonym sa...

Impad av dina fristående HSPU!

David Englund sa...

Säger som Björn, det är ren sciencefiction för mig med, grymt imponerande!

fredrik sa...

Fan! Shit vad bra.

Anonym sa...

Burly...
impressed I am.
see you soon baboon
/erik