2009-02-19

På den fjärde dagen i Annot så var Gud lite retlig och kinkig.

Känns bra att mer och mer identifiera mig med rollen som universums skapare. Jag hoppas ni inte misstycker.

Jo, har varit lite kinkig idag. Det har den lille gossen som gör oss sällskap under stundom också varit. Har inte klättrat så mycket med det passar mig ganska bra eftersom Fontmolningarna är där i periferin hela tiden. Ras Massih får än mindre gjort än jag då den lille pilten särskilt är mån om hans uppmärksamhet.

Men det är mysigt att vara här. Med vår lilla grupp.

WU: En gammal vanlig kombi x3. Lite slött idag.

4 boulderproblem, B5-B7 Nägra riktigt fina. En nemesis från i förrgår föll. Klättrar ganska bra. Känner mig stark i bålen. Och svag i fingrarna.

Lite gympa när vi kom hem hotellet ikväll. Som förövrigt serverade en risig middag idag. Ja sa ju att jag va lite kinkig. Men va sjutton, det gled ner med en karaff rött. Paleodieten har verkligen fått ta plats i avbytarbåset den här turnén.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fan, det är nåt knas med blogger. Det syns inte på min blogglista att du uppdaterat och så går man in och kollar, då har man missat flera dagar.

Bear sa...

Jag säger det samma. Fan vad sugen jag blev på en vinare bara så där.

rackempackem sa...

Hemligheten är att jag bakdaterar inläggen till relevant datum. Postar flera i stöten när jag är online!