2009-02-27

Spanien, Atlantkusten, Gijon, Tapas med en jäkla massa majjo och konstigheter, öl, magen kurrar.

Ett pass innan showen.

WU: CFWUx3 variation. Extra handled WU. Bra.

HSx3 mellan 25 och 40 s. Handleden är okej men gör sig lite påmind fortfarande.

FHSPU träning. Avbryter pga handleden. Vill inte förila mig.

Inspirerad av en resent WOD på mainsite satte jag ihop:

3 rounds for time of:

30 m Walking Lunges
30 SU (Unanchored. Går upp hela vägen.)
30 PshU (CTF)

7:05

Bröt sista set PshU 10, 5, 5, osv. Bröt sista set SU lite hursomhelst. Annars obrutet. Bra kombination. 5 set nästa gång kanske. Estetiskt tilltalande med många treor. Det gick nog ganska långsamt. Första Metcon på evigheter känns det som. Första gången på länge jag gör full ROM SU. Det kändes lite i ryggen efteråt men mycket bättre än på länge. Ska skaffa Abmat. Jag snackar om det iallafall. Lunges är bra. Fortsätter korståget mot cleana CTF PshU's. Det är tungt. Bra pass.

En klein NR innan show. 15 min. Kändes sådär.

Inga kommentarer: