2009-02-14

Synden straffar sig själv

Har kikat lite på den här listan: www.crossfitseattle.com/Skill%20Levels%201-IV%20spreadsheet.pdf Kan funka som en grov vägledning i att hitta svagheter. Tänkte skriva någon sorts konklution över min egen sittuation i ämnet. Men jag hinner inte nu.

Igår hängde jag upp ringarna igen.

WU: Typ CF official WU 3 varv. Samson stretch är sjukt bra. Börjar kunna göra den tom.

Fri HSPU träning 5 försök. 2 solida ettor. 1 oren tvåa. Provade att börja köra snabbare, innan perfekt stand. Kan ligga något i det.

3 rounds of:
5 Hanging streight leg rise (ringar, tog den här övningen från ovanstående lista. Bra.)
10 Pull Ups (ringar)
15 Push Ups

Det var meningen att jag skulle göra fem rundor på tid men klockan strulade. Dåligt matchande övningar. Två moment som hänger i rad. Amatörmässigt. Blev pumpad.

Sedan direkt efter:

Max rep HSPU:
13
Bra för att vara så pumpad.

Sedan skulle jag impa på några kollegor genom att dema en MU. Var kall. Fuckade up höger handled. En utav mina mindre ljusa stunder. Så klassiskt. Gör ont nu. Ska isa och göra rörlighetsövningar. FAN. Hoppas jag klarar mig lindrigt undan. Nu tar jag bilen till Nice/Annot. Kanske blir svårt att uppdatera på ett tag. Vi får se. Sköt om er.

2 kommentarer:

Fit 4 50 sa...

Ta hand om dig!

rackempackem sa...

Du med champ! Låt oss ta en öl och surra röven nån dag!