2009-08-29

dojo DROMS

Har varit sjuk. Svinkoppor eller vad det nu heter.

WU: Lots, and lots of DROMS, feels good. Försökte i princip komma ihåg CA-uppvärmningen. Bra.

KBS:
16kg x 10 x 3
24kg x 10 x 3
32kg x 8
Känns bra. Lite läskigt på 32kg. Backar av.

CTB PU:
10x3
High speed, explosivness. Känns bra.

Squat Clean
40kg x 5 x 3
Släpper allt efter som seten går. Står jag för brett i landningen?

HPC
40 kg x 5 x 2
Backar av efter två set. Vill inte förila mig.

Split Jerk
40 kg x 5 x 3
Väldigt bra. Obekvämt att gå med vänster fot fram när jag testar det dock.

OHS
40kg x 5 x 3
Arbetar med explosivitet. Känns bra.

Nervärmning: Lots of DROMS. Känns mycket bra. Kan bli MYCKET bättre på att värma ner generellt. Viktigt.

Jag gör som du ser en kombi av några olika pass jag fått från Coach Ling. Kändes mycket bra i kroppen. Försökte hålla tillbaka.

Inga kommentarer: