2009-08-16

Hill Sprints/800 meter

Är super trött på att ryggen gör ont. Det är frustrerande. Vet inte vad jag ska göra. Tror jag går till en kiropraktor imorgon. Har haft goda reultat med det förut.

Det känns som om jag blir tvungen att lyssna på kroppen fullständigt nu. bara göra sånt som jag vet inte "drar upp det" igen. idag kom det tbka efter uppvärmningen igen. när jag skulle prova lätta swings.

blev arg.

gick ner i tanto för att känna mig för.

gjorde hillsprints. Den vanliga sträckan. Från under bron till toppen av kullen. Mitt förra PR var 39 sekunder.

1) 33 sekunder (PR)

Vilade jag länge, typ 10 min.

2) 34 sekunder

Gick jag till zinken.

800 meter.

1) 2:33

Aldrig maxat 800 förr. Kändes ganska bra. Men jobbigt. Vilade typ 10 minuter.

2) 2:43

Kände tidigt att jag var sliten andra rundan. Försökte fokusera på att bara hålla ett jämt tempo rakt igenom då.

Formen är ganska bra mitt i ryggontet.

Inga kommentarer: