2009-08-18

Strindberg

Har bestämt mig för att ta hand om min rygg. Kommer inte göra något som kan göra saken värre den här veckan. En liten rehab chipper.

"Strindberg"

For time:

30 Squats
30 Push Ups
30 Double Unders
30 Chest To Bar Pull Ups
30 Step Walking Lunge
15 Hand Stand Push Ups
30 Squats

6:51

5 min vila.

1 Runda av Ryan; 7 Muscle Ups, 21 Burpees med ett 30 cm hopp på varje rep:

1:21

2 min vila.

400 meter jogg på typ 2 minuter.


Jo då. Jag blev andfådd. det började regna mitt i chippern så jag var tvungen att regnsäkra diverse atiraljer vilket tog lite tid. Kände mig stark i Push Ups. DU's gick okej. Försökte göra dom som singel, dubbel, singel osv. Har en bit kvar fortfarande. CTB PU förvånansvärt jobbiga. Första tio som Butterfly. Sedan vanliga. HSPU känns bra. Gjorde som femmor. Ryan måste jag göra. MU's obrutna. Coolt med högt hopp efter Burpee. Nuddade ett märke varje gång. Så här borde Burpees alltid vara.

Jag gillar dessa flerdelade pass med intervaller alla OPT. Mer sådana.

Inga kommentarer: