2010-05-16

Wall Ball/DU, unbroken, lång tidsdomän.



_Rounds in 20 min:
20 unbroken Wall Ball shots, 3 meter @ ? (har inte vägt den där bollen än men den känns ta mig attan som 15 kg)
25 unbroken Double Unders

6 rounds in 18:30, sedan game over.

Har gjort något liknande här.. Det här var en bättre prestation trots lägre repsantal pga att den där vidriga bollen väger helt galet mycket. Studsar inte heller. Fan. Något rep nådde inte full höjd kanhända. Dålig märkning på husfasaden. Någon natt går jag lös på den med en rostig gammal förskärare, lämnar ett en liten hög efter mig av gummi och sand.

Har varit nazi-strikt paleo i 4 dagar nu. Är väldigt sugen på att slänga i mig massa dynga och öl och så. Men jag har en mycket stark karaktär.

3 kommentarer:

Jocke sa...

Nazism är alltid fel.

rackempackem sa...

jocke:
sedär, en mycket ballanserad, förnuftig hållning. om än något politisk korrekt.

kan fö avråda dig och alla andra att från att leka med en riktigt tung medicin-boll. kan tänka mig få saker som så fullständigt pulveriserar människor som det.

Jocke sa...

Alla kan ha en dålig dag.