2009-01-13

Chewie har kirrat järnrör

På morgonen Klein en NR till liggande. Ovanligt. Ska börja göra det lite då och då eftersom man gärna drar på sig lite slagg under uppgången. 15 min tog det.

Ringar på kvällen. Värmde upp med hopprep. Kunde göra ett par med korsade armar. Kul. Om några år kan jag konkurrera med vad dom sämsta tjejerna på dagis gjorde. Gjorde såklart lite annat också. Noggrann, bra WU.

STC
3 (utan avbrott mellan.)

FGPU
3x3

20 MU for time
6:40
(Tekniken kickade in mot slutet faktiskt. Viktigt att trycka fram huvudet i transitionen. Kan kanske bli bättre på det här om jag tränar.)

STC
3

L-sit on rings
15s
15s
25s

Kul med ringar. Gick ner i barren sedan och gjorde ett greppbrädepass. Det första på länge. Ska nog komplettera lite med det nu eftersom jag ska till Annot i Februari.

Pyramider. (1, 2, 3, 4, 5, 4, 3, 2, 1 sekunders deadhang med 5 sekunders vila mellan varje rep)
Typ 10 set på olika grepp.
(Är svag som väldigt klena svaga, fattiga och sjuka människor brukar vara)

Och visst, det stämmer, jag åt fläsklägg på Pelikan efteråt.

4 kommentarer:

mrjling sa...

Annot. Vissa har det. Andra inte.
Du rullar ju på.

Vilken kröning av dagen!

rackempackem sa...

Like i said: We ain't tryna hop in and hop out, like, you know what i'm sayin? ... We here tha stay..!

fredrik sa...

Om du nu måste ställa två goda saker mot varandra, vad säger du? Östgötakällaren eller Pelikan? Givetvis avseende deras respektive fläsklägg.

rackempackem sa...

Fred: det blir lite som att jämföra rödvin och vitt vin. Man vill inte vara utan något av alternativen. Med det sagt så vill jag nog påstå att man kommer närmare Pelikans resultat när men gör hemkört. Så för att inte vara så trist så dristar jag mig följaktligen till att välja Ö-källarens! Och du?