2009-01-08

Entrecôte 99 kr kg

Ja mina kära vänner ni lästa rätt: Vivo har sänkt ner kossan ytterligare ett snäpp! Fast nu fick man den i bit. Köpte en präktig kloss på 1,2 kg. Slängde in den i frysen eftersom kreaturen bokstavligen står i kö för att slinka ner i kistan. Men, när dagens kossas nummer kommer upp så planerar jag faktiskt att helsteka den i ugnen.. vad tror ni?

Körde ett pass med Baby B idag också. Var lite sugen på dagens pull up-frossa men jag vill utnyttja att jag hade tillgång till vikter. Men snart. Det blev ett flummigt pass från min sida. Det var kul:

Div. WU

Benchies:
3x70kg - 80kg - 85kg - 90kg (PR)
Kändes lätt.

L-sit:
30s - 30s - 30s
1 min vila mellan set

10 dips

15 L pull ups (obrutna)
Kändes fint. Börjar bli starkare här.

Thruster training:
Div vikter fram och tillbaka. Från 20 till 40. Flum. Kändes kass idag. Tror det beror att jag gjorde mycket L-sits innan. Kroppen ställer liksom in sig i olika lägen beroende på vad man gör. Intressant.

Baby B körde ytterligare ett monsterpass. Han är den som skyndar snabbt. CrossFit games 2009?

Inga kommentarer: