2009-01-11

San fransisco hogs

Klein. En nedrullning. Provade att utöva i Birkenstocks idag. Det gick väl okej men man känner inte golvet lika bra. Men det är alltid bra och viktigt att prova. Att bryta sina mönster. Skönt att vara tillbaka till Klein. Länge sedan. Finns det bättre rehab?

Och. Äntligen! Äntligen! Äntligen! Så är det dags att ta ut hårddisken ur burken och med glädjetårar i ögonen, banka sina knogar blodiga mot varenda sektor som upptagits av den dynga till kod som döljer sig under namnet Iphoto. För nu är den här Picasa för mac.

Som jag svurit, slitit mitt hår och gråtit över den där vidriga processor-hogen. Den sög ju musten ur min stackars burk på daglig basis. Det gick så långt att jag helt enkelt slutade se på bilder. Men nu är jag glad.

1 kommentar:

V i k i t i k i t a v i sa...

själv kör jag alltid "förhandsvisning" av samma orsak - ska kolla in picaso!