2009-01-27

Vill bara snabbt meddela att..

..allt går helt enligt planerna. Tilltagande yrhet, förvirring och ömhet i kroppen generellt men i leder i synnerhet. Kroppstemperaturen tilltar också med en stabilt escalerande hastighet. Avsöndrandet av missfärgat slem är också på stadig frammars från kroppens samtliga öppningar. Alltså inget att oroa sig för alls kära läsare. Det ända som är förknippat med minsta spänning i mitt liv just nu är om jag hinner skriva färdigt mitt testamente innan viruset hinner avsluta jobbet.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jösses! Du har åkt på en riktig omgång. Krya på dig!

Anonym sa...

Det är bara som han tror. Simulant. Lite kroppsarbete är vad han behöver.
/erik

rackempackem sa...

Visst. Jag är bra på att simulera. Jag simulerar gärna en upphostning av grönt slem över Ras-massis vackra nuna vid tillfälle. Skulle kunna va kul att få på film också.

Bear sa...

Jaha, så lägger man till en ny snubbe på länklistan bara för att märka att det också är en sjukling. Vi crossfittare kanske inte är så himla hårda trots allt ;)

Jonas sa...

Hade tänkt komma förbi och hämta min sovsäck imorgon kanske, men det verkar inte som man ska kliva in i den där lyan. Krya på dig kompis!
Om du är frisk på söndag så kan du få hjälpa mig att flytta. Oj, nu känns det som att jag kan ha sinkat tillfriskningsprocessen...

Anonym sa...

Det var ju det jag sa, KROPPSARBETE. Det skulle göra karl av honom.
Krya på dig CHAMP.
/Erik