2009-09-15

"Annie" 18:18

Ska börja ta efter Baby B som alltid postar tiden i överskriften när han gör något som han blir extra stolt av.

Tvekade länge idag - tänkte mycket över livets förgänglighet, varför folk lemlästar och mördar varandra, hur det kan hänga ihop att all materia i universum kommer från en lite svart boll som exploderade.. Men framför allt var jag osäker på om jag skulle göra "Annie" eller "Barbara".

_1 round of "Barbara"
2:21

3 min rest.

_"Annie"
18:18

Bäst att jag repeterar: ARTON MINUTER OCH ARTON SEKUNDER!!!

Om jag ska försöka vara seriös så är jag faktiskt glad att jag genomförde. Antagligen mest för att jag inte ville ha brutit ett pass till. Har ju bara brutit en gång och då pga att jag trodde jag drabbats av hjärnblödning. Första 50 DU's tog över 5 min. Fick någon typ av psykologiskt sammanbrott på rep 29 - tog typ 2 min där. Lite som att försöka sätta in en nyckel i ett nyckelhål influerad av en överdos THC. Jag skrattade inte äns. Efter ett tag kom jag in i någon sorts lunk iallafall. Som en upptäcksresa i ett landskap av mycket låg intesitet. Ja. Antar att det var någon typ av erfarenhet. Förmodligen ingen positiv sådan.

Inte mycket att säga om "Barbara" dock. Går nog knappast att göra den mycket snabbare för mig.

Bara fyra rundor kvar..

För er som inte vet vad "Barbara" och "Annie" är kan jag säga att ni kan spendera er tid på ett betydligt mer värdefullt sett än att hänga på den här bloggen.

6 kommentarer:

Fit 4 50 sa...

Amen...

rackempackem sa...

force min vän! kungen av double unders. fräls mig!

Bear sa...

Alltså, du skulle ju fortsatt med "Barbara" och utmanat plingeling!

Vetitusan om jag kan ta din Annie-tid, men jag ska göra ett försök...

rackempackem sa...

bear:
tro mig, det hade inte gått att slå ling idag. och ja, vore kul om någon vågade utmana min "Annie"-tid!

Bear sa...

Faaan vad spö du fick, 17:45 för mig! ;)

Baby B sa...

Bra, då slipper man leta efter dina tider! En massa DU och SU va? Värt att testa, tror den kommer i mitt program framöver...