2009-09-08

The Fitness Conduit

Blev tokig idag. På allvar, jag skojar inte. Jag fick nämligen för mig att det var ett bra läge att provköra ett ME Black Box pass. På fullt spätt. Med Frivändningar desutom. Fick mycket riktigt betala dyrt.

M.E. Deck Clean 3-3-3-1-1-1

50x3
55x3
60x3
65x1 Drar i det lyftet till ryggen, inte allvarligt men sådär så jag vet att det är slut. Det var ju vid en Power Clean det kom från början. Blev lite förvånad eftersom jag inte kännt något på SM.

Avbryter. Isar.

Hoppas på att det var inbillning, värmer upp för metcon portionen av passet:

Hurdle Hop 2
Push-ups 10
Hurdle Hop 2
Push-ups 9
Hurdle Hop 2
Push-ups 8
...
Continue to 1 Push-up

Hopping hurdles is an advanced move. Your particular hurdle should match your current athletic fitness. The height can range from zero inches (a marker on the ground) 30 or 33" Don't write a check you can't cash

Vi lägger upp ribban på 84 cm (33 inch) och kör igång.

2:08

Lite lätt. Känner av ryggen. Känner mig förtvivlad över min dumhet. Lägger ner. Det är något med höftexplosionen jag gör galet som sliter på ryggen. Behöver hjälp. Chi Gong? Psyskoanalys? Rosenterapi?

3 kommentarer:

Martin Altemark sa...

Du behöver nog bara kärlek & vin

Baby B sa...

Nice! Ni ser spänstiga ut! Du hoppar och landar på höger herr vänstersnurrare - medvetet? Ngt gammalt slatter som spökar? Vik öppnade optimistiskt. Den woden vill jag testa!

rackempackem sa...

martin:
du har rätt.

baby:
mja. om du ser noggrant så växlar jag lite. men inte varannan gång. visst prova, du har inte an chans att slå mig!! video, video!