2009-09-10

Idiot

Pro gym. Stressigt som attan. Skulle pressa in BS och en metcon på 45 min. Fick för mig att det var bra att på en gammal styrkelyftares inrådan lägga om min böj-teknik - det sjöng till rätt rejält i ryggen under uppvärmningen på 60 kg. I fortsättningen ska jag inte lyssna på några råd om jag inte vet var dom kommer ifrån. Jag ska alltså INTE lyssna på några råd.. vi tar det en gång till..

INTE LYSSNA PÅ NÅGRA RÅD!!!!!

INTE!!!!!

INTE!!!!!!!!!!

ALDRIG!!!!!!!!!!!

Alltså:

_Back Squat 5-5-5-3-3-3
avbrutet under uppvärmningen.

Försökte "ju jitsua" sittuationen:

_CAWU
kändes bra.

_Bulgarian Split Squats med 2 x 12,5 kg DB
10 R
10 L
8 R
8 L
..osv ner till 2 reps.
Kändes utmärkt.

_Push press
Upp till 40 kg. Massor av oräknade reps. Lite "aj" efter ett tag.

_OHS
Lite reps med stången, 20 kg
Kändes sådär.

Va skönt det vore om man var smart. Eller kanske snarare förnuftig.

4 kommentarer:

V i k i t i k i t a v i sa...

hörru - du ska inte lyssna på såna där råd som du inte vet var de kommer ifrån

Baby B sa...

Han kanske ville dig illa, den sär styrkelyftaren?

Baby B sa...

Lägg upp dina pers vetja!! Så man får njuta av dina framsteg!

Bear sa...

Aaah, den däringa bulgarian split squatsen har jag tänkt att lägga in då och då (för att bli starkare på pistoler tänkte jag) men det har inte blivit av. Göromgörrätt.