2009-09-09

I mitt hem: rehab och D & B

Ja, vafan. Man kan ju inte sitta och deppa ihop bara för att man har lite ont i ryggen.

_Lång WU med mycket stretch och rehab.

_Weighted Pull Ups
16x5
22,5 x 5
26,5 x 5
30 x 5
36 x 5
38,5 x 5
Hade nog 40/45 i mig men det var lite knepigt med vikt-logistiken. Viktigt också att man inte får hybris. Första gången jag gör femmor.

_Tabata Ring Dips
15-13-8-6-5-5-5-5=62
Också en premiär. Tack coach för inspiration. Ingen pejsning som synes. Som att springa rätt in i en vägg av syra. Det lustiga är att man nästan alltid kan cranka ut ettor.

_Hand Stand x 3
26 sek
60 sek
27 sek

Tavi skickade över en länk med nostalgi:

7 kommentarer:

Bear sa...

Nej, det är sant, det kom jag också på idag.

Sjukt starka pull ups! Ja det tycker iaf jag.

Bear sa...

Soft låt förresten. Fastnade aldrig riktigt för Drum n bass, men nostalgi är det. Eller vad sägs om:

http://www.youtube.com/watch?v=7Wt1nvsoKno

V i k i t i k i t a v i sa...

jag svär! jag älskar baby d !!!!!!!!!!!!!!

V i k i t i k i t a v i sa...

såklart gillar jag baby b också....

rackempackem sa...

bear:
nice.

2ve sa...

Häpp!

rackempackem sa...

bloggen e hackad, pseudonymen är röjd. dax att likt rottorna lämna det sjunkande skeppet..