2009-09-07

Terapi i Tanto

Idag: Tanto. Hamstrings har fattat eld. SM-chippern tog.

_1 Klein Roll Down

_CAWU

Skönt att få in lite blod i klossarna.

Från och med idag börjar jag blogga igen.

Just det.

Hela Augustiloggen kommer drälla ut lite huller om buller de närmsta dagarna så kolla in ofta om ni mot all förmodan skulle vara intresserade. Jobbar på en CFSM-betraktelse också. Just det. Jag har blivit såpass galen att jag till det facila priset av 450 kronor låtit mig, av publik och medtävlande, bli hetsad till ett utmattningstillstånd som ligger långt bortom all hälsa och anständighet. Det var överaskande kul faktiskt.

Det är mig man kan skymta sittandes på en roddmaskin i förgrunden av bilden. (halvlångt, lockigt hår, lila tröja, vita shorts och svarta skor)

10 kommentarer:

Bear sa...

Det var banne mig en ordentlig uppvärmning. Man kanske ska ta upp det där igen? Uppvärmning alltså.

rackempackem sa...

För min kropp är det den bästa WU'n jag provat. Men jag lägger naturligtvis in lite specifika övningar som är relevanta för WOD'en också. Skulle tro att jag värmer upp mer än dom allra flesta. Inte sällan upp mot en timma innan jag sätter igång.

Martin Altemark sa...

...Verkar inte bra. Du är ju så trasig överallt jämt. Måste vara uppvärmning. Nä, jag står över.

Anonym sa...

Bra jobbat i lördags, kul att träffas och dessutom riktigt imponerande hur du körde dina pass. "Trist" med bröllopet som kom i vägen, du hade ju placerat dig riktigt bra - Halmstad kanske? ;)

Jon Ivmark sa...

Mycket intressant uppvärmning. Brukar köra något liknande, men i en rejält bantad form. Får testa den där. Frågan är hur man ska komma ihåg allt bara?

Mycket bra beslut att börja blogga igen! Och framför allt, mycket imponerande insatser i lördags!

fredrik sa...

Spiritulized? Jag blev riktigt sugen.

Fit 4 50 sa...

Bra slitet på SM, men var tog du vägen?

rackempackem sa...

martin:
du e dum.

yogi:
ja, kul att ses! får se hur det blir med halmstad. vore kul om det finns tid!

jon:
jag såg igenom videon en gång och skrev ner allt på en lista som jag kollade på dom första gångerna jag gjorde den. men nu sitter det. har ett par gånger velat lämna en kommentar på din blogg men det har inte gått med firefox av någon anledning. det funkar bara på bloggar som har pop-up fönster till sina kommentarer. skaffa det?

fred:
jepp, låter intressant. vi kan ju hyra en bil. brukar bli billigt..

force:
jag gick på bröllop. det var jäkligt trevligt!

Jon Ivmark sa...

Hmm, jag kör firefox och det funkar utmärkt att kommentera. Du måste dock se till att vara inloggad först (ditt användarnamn ska då stå i dropdownen för "Kommentera som"). Pop-up fönster är elaka. Skulle uppskatta om du slutade använda sådana på din sida ;)

rackempackem sa...

jon:
tro mig. något är skumt. har provat på många sett. lustigt, sen jag började med mac har mina data-kunskaper regredierat dramatiskt. fan, kunde tom registret när jag körde pc. pop upz 4 ever.