2008-12-30

Cindy

As many rounds as possible in 20 min of:

5 pull ups
10 push ups
15 squats

23 rundor
19:37

Värmde upp med en massa hopprep - börjar lära mig hur jag ska "studsa" på fötterna för att inte riva den förbaskade linan så ofta. Sedan en gammal vanlig 10, 10, 10 WU-kombi.

Andra gången jag gjorde Cindy idag. Första gången gjorde jag 16 rundor. Räknade kallt med att göra 20+ idag och det gick ju. Men det var föribaskemej jobbigare än vad jag trodde. Hur man ska kunna göra 30+ förstår jag inte i dagsläget. Man får en sjuflundrans puls av den här workouten, jösses! Har nog dålig kondis. Just det: gjorde Klein, en nedrullning tidigare på dagen också.

Ett synnerligen gott nytt år önskar jag er mina kära läsare! Ska fundera lite under nyårshelgen på lämpliga målsättningar för 2009! Vi ses snart!

Inga kommentarer: