2008-12-21

Mary subbed

As many round as possible of:

5 HSPU
20 one legged pistol training, på en pall, 10 with each leg.
15 pull-ups (greppbräda, juggar)

10 rundor

Först vill jag säga att sprit är ett gift och följaktligen inte bra för kroppen. Jag skulle vilja gå så långt som att säga att det är direkt skadligt i stora doser. Dagen efter stora intag är nästan värst. Det kan vara jättejobbigt. Symtom som huvudvärk och illamående är inte ovanliga. Ångestpåslag och nedstämdhet tillhör vardagen för den som dricker mycket.

Jag drack i förrgår. Kände av det väldigt mycket under dagens WOD. Efter en hel dags återhämtning alltså. Gjorde en version av mary 081119 som såg ut såhär:

Mary (moddad)
5 hspu
20 squats (istället för 10 1 leg squats)
15 pull-ups (grepp bräda, juggar)

10 rundor

Alltså en betydligt lättare version än idag så jag får väl vara nöjd ändå. Det kändes inte så bra. Är fortfarande lite försiktig med ryggen. Jag kan göra pistoler med motvikt nu men det är läskigt tycker jag eftersom ryggen böjs när man gör dom. Kanske nästa gång. Ska nog träna lite specifikt på dom först.

1 kommentar:

Anonym sa...

Man kanske skulleskaffa familj ändå:
http://media.crossfit.com/cf-video/CrossFit_MillerGirlPullups.mov
/Jonas