2008-12-18

KC with mutha' fuckin C

Noggrann uppvärmning - det vanliga = 10 pu, 10 su, 20 sq x3 + lite annat.

5 blå
typ 3 röda
typ 6 svarta
+ en massa försök

Avslutade med boulder-metcon= 10 blå så snabbt som möjligt. Tog inte tid. Gav lite puls. Kul. Men det sliter hud.

Värmde ner med det vanliga igen. Kände lite i knät av att hoppa ner så mycket i slutet. Just det - gjorde ett par bar-muscle ups också - mycket lättare en jag trodde det skulla vara. Bra pass. Känner mig väldigt mycket starkare i min "core" (svenskt ord?). Träningen har gett resultat. Starkare och explosivare i armarna också. Tack till kiping PU's.

Gick förbi ICA på hemvägen. Köpte en fin entrecote, en västerbottenost, lite frukt och grädde. Tänkte börja experimentera med att addera lite mejeriprodukter i kosten. Har varit ganska strikt paleo ett tag nu. Vi får se hur det går. "Cotten" blev grymt god. Bär i grädde till efterrätt. (tack ling för tipset). Kände mig lite hängig tidigare idag. Men nu..

..life is good.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det här e fan det bästa jag läst. Kom till oss på nyår så kan vi tala mera om detta makalösa livsverk.
Vi kan laga Gradvalls chilli..

Kramar

Ludvig A