2009-07-30

Mina kära läsare!

Vad ska man säga? Mitt författarskap har fått stryka på foten ett tag.

Till förmån för:

personlig kris, arbete, dubbla WODer, hårt drickande, navelstirrande, sjuka släktingar, träningsläger, klätterresa, självupptagenhet, sol och bad, uppbrott, twittrande samt en allt annat en blygsam dos av allmän förvirring.

Tro inte att jag övergett er förgott.

Tro inte för en sekund att jag slutat träna.

Tro inte för ett ögonblick att jag inte för ett protokoll över denna träning som är så noggrant att det skulle göra en autistisk pedant nervös av avund.

Och till slut.. misstänk aldrig att jag kommer undanhålla er, mina trognaste vänner, detta monumentala epos över mänsklig progression!

Ert tålamod kommer bära frukt. Tro mig!

För att blidka er värsta abstinens ska jag jag bjuda på en liten försmak av vad som väntar:



Allt gott så länge.

Puss och kram.

The Load

http://twitter.com/rackempackem

7 kommentarer:

Bear sa...

Du är ju inte riktigt klok! Jag menar TWITTER!!??

MÄKTA imponerad av HPSUn, ren och skär science fiction för min del, hade huvudet exploderat så hade bilden varit korrekt.

Martin Altemark sa...

Hade ju sett den innan, men lika impad blir jag nu. Är inverted muscle up nästa månntro?

Hellre twitter än facebook iaf.

Fit 4 50 sa...

Det där har fällt även den starkaste man. Du e vild, min vän!

V i k i t i k i t a v i sa...

Jag trodde för att ögonblick att allt var förbi

Mads Jacobsen sa...

har kollat på filmen alldeles för många gånger för att det ska vara hälsosamt, och blir lika barnsligt förtjust varje gång- det där är fan häftigt!

Twitter?

//Mads

rackempackem sa...

mads: kul att du tittar in! Twitter är "microblogging" när den är som bäst. Jag, JLing, och Martin Altemark hänger där mest hela tiden nu. Kom dit du med!

twitter.com

Anonym sa...

Load- jag vet inte om jag vågar ge mig in i era kretsar, ni är mina förebilder, och sådana ska man beakta på distans:-)

//Mads