2010-06-17

Aero Speed




_Tennis, en halvtimmes bollning följt av ett set mot ljudkillen från Lule. Manövrerade ut honom tämligen komfortabelt med 6-1. Serven kom igång helt okej mot slutet.

_Flight Simulator 5-10-15-20-25-30-35-40-45-50-45-40-35-30-25-20-15-10-5 unbroken reprounds of double unders.

20:41

Första gången jag gör den här as rx'd. Mycket jobbigt. Äntligen är jag bättre än Uppsala Martin på DU's. Han faller desutom på eget grepp då det var han som levererade verktyget - Buddy Lee, Aero Speed. Köpte ett nytt Rope Master också. Preleminärt måste jag nog säga att jag föredrar det senare. Det långa skaftet är skönt. Kanhända en vanesak. Framtiden får utvisa. Fortfarande nyfiken på dom där repen med stålvajer. Allt handlar ju nämligen såklart om material i den här sporten.

9 kommentarer:

Bear sa...

Men det var jag som stod som avsändare ;)

Roligt att det kommit fram, ha det så skoj!

J sa...

Stålvajer är bra så länge du inte missar för grovt. Det känns lite som ett medeltida piskstraff efter ett tag.

rackempackem sa...

Bear:
my bad! Tack..

Martin Altemark sa...

Grattis! Jag föredrar också RM, men byggkvaliten är ljusår från varandra - tror ditt AS kommer att överleva det mesta...

Din tennisrecension luktar lite yogaman? Bitter över att ha tappat ett gem kanske? Nå?

rackempackem sa...

J:
kan tänka mig det.

Martin:
har också noterat den överlägsna byggkvaliteten. Undrar dock om man kan beställa bara plastrepet som reservdel? Mitt blev lite slitet direkt mot den sträva tennisplanen. Värkar drygt att punga ut med 400 spänn om bara snöret skulle gå av.

Fö noterade jag idag att jag kom in i en lugn andning med en frekvens på vartannat hopp, vilket iofs fuckade upp räkningen, så jag bara räknade vartannat hopp på delar av några set. Blev ju inte för få hopp iaf. Men det var en skön andingsrytm. Ska kobba vidare på det.

rackempackem sa...

martin:
och, ja - va naturligtvis inspirerad av yogi på tennisinlägget. saknar tiden då han bloggade. hoppas han kommer tillbaks.

david, kan du inte övertala honom?

Martin Altemark sa...

Bara repet går att köpa och vi tar in ett gäng nästa beställning. Dom är inte så jäkla billiga som man skulle kunna tro dock.q

Jocke sa...

Vad händer här? Egentligen?
Äter du all den där baconen ensam?

rackempackem sa...

Martin:
såg det - 5 fuckin' dollars! Men dom väger väl inte så galet mycket så frakten torde kunna minnimeras ganska kraftfullt.

Jocke:
baconstashen är till för mig och några lärljungar jag lyckats värva. Annars är det mest vegeterianer som stryker omkring på ägorna.