2010-06-11

Besök från storstaden. Stockholm alltså.

LA på besök. Vi har talat om att träna ihop i evigheter. Äntligen. Dagen till ära gjorde han sin första muscle up. På första försöket. Praktiskt taget ouppvärmd. Stackaren har harvat omkring på ett par IKEA-ringar ett tag hemma. Man blir tydligen stark av dåligt material. Sen gjorde vi en modifierad Invictus joint.

5 rounds: On the top of every 6 minutes perform:
Deadlift x 15 reps
Hang Power Clean x 12 reps
Front Squat x 9 reps
Push Press or Jerk x 6 reps
@ 2x17 kg Dumbells

59, 52, 48, 50, 49 (sec)

2 kommentarer:

LA sa...

Ord kan inte beskriva den stolthet jag känner då jag upptäcker att jag äntligen förevigats i detta, gymnastikens finrum..

från botten av mitt hjärta

tack

LA

rackempackem sa...

LA:
he, he..

det var inte för sista gången hoppas jag!

din fru skvallrade om att vårt pass lämnade lite sviter i din kropp? ryggen? hoppas det reder sig snabbt!

ses.