2009-08-20

Vilkorslös kärlek..



..är det enda jag har att erbjuda er..

Kära läsare!

Rackiga Racke är här igen.

Väntan har varit lång. Det har hänt så mycket att det naturligtvis är orättvist att försöka representera det med elva simpla blogginlägg. Men jag har lovat. Och:

Load levererar.. Alltid!

Jag övergav er någon gång när Juli var ungt, när det fortfarande var ljust på kvällarna, Zlatan spelade fortfarande i Inter och höstdepressionens likgråa moln hade inte börjat torna upp sig vid horisonten.

Det känns lika avlägsett som den första kyssen.

Låt oss tillsammans åka ivåg på en minnes-oddysee till Nostalgia med elva hållplatser:

1) Först en liten sammanfattning av en klätterresa till kontinenten.

2) Återförenades sedan med min kära Coach och min trogna vän Tavi på Långholmen.

3) Träningsmani i Dojon med en egenkomponerad AMRAP stod följde sedan.

4) Se här: en Double Wami, Långholmen och PR i DL.

5) Ling öppnade porten till: The Gated Comunity

6) Sedan blev det otäckt: Vi åkte på turné. Och fick stryk.

7) €%€#&"/&/#2%&(€##€%"#€€%

8) Flydde gråtandes till landet.

9) Försökte ta livet av mig med Clean and Jerk.

10) Försökte springa ifrån ångesten.

11) Försökte till och med begrava mig i sanden tillsammans med "Nicole". Men resignerade tillslut.

I Augusti var det andra bullar.

Vi ses!