2009-10-10

the secret spot/OLYgymet

Teamade upp med Coach. Det gällde att hålla låg profil. Smita in i rätt läga. Vi var ensamma i paradiset.

Helt galet håglös idag. Övertränad.

Gjorde massor av reps Clean & Jerk på lätta vikter. Teknikträning. Jag suger nåt helt fruktansvärt på OLY. Det är helt galet va dålig jag är. Inte en siffra rätt.

Sedan OPT:

"

part 2:
2 rounds for time;
20 HSPU
25 GHD Sit Ups
20 Ring Dips
25 GHD Sit ups
20 push ups
25 GHD Sit Ups

post times to comments (ex. 8:35 + 16:20)

you MUST break b/t sets of double unders, if you fraction, you start over at that number till its complete
measure distance from outside of one deltoid to another, mark a line this distance apart on the floor, your hands must be inside of these lines for your HSPU
biceps to rings on ring dips - no kipping allowed
feet together and hands under shoulders for push ups, chest to deck
both hands touch floor for GHD Sit Ups

"

en runda på:

10:56

Gjorde en runda bara. Vanliga dips. Specifikationen på HSPU'rna är helt galen. Mycket jobbigare än att öka ROM'et. Jag höll hela handen innanför 53cm. Mera sånt. GHD'SU är jobbigt.

1 kommentar:

Martin Altemark sa...

Insåg just att jag borde gjort två rundor. Det missade jag :-)