2009-03-08

Blandat pass med korta vilor

Gick in i dagen pass med lite känningar i korsryggen. Vet inte vad det kan bero på? Har inte sovit så mycket på ett par dagar. Hm. Passet gjorde susen dock. Som ny efter.

WU: bra, fokuserat.

Jump Rope:
50-50-50-50-50
En minuts vila mellan set. En comeback.

Sedan ett blandat pass med korta vilor mellan momenten:

Tabata PU och PshU, CTF. Utan vila mellan.

PU: 12-11-10-10-9-9-9-9=79
PshU: 11-11-11-10-7-6-5-3=64

4 min vila.

L-sit. En minuts vila mellan seten:
15s-15s-20s-20s-20s

3 min vila

HSPU 3x5 med 30s vila mellan seten.

Kommentar: Tabata: PU kändes skapligt. Första gången jag gör det. PshU var vidriga. Första gången jag gör CTF i Tabata. Blev naturligtvis slut av PU innan men ändå! Två sista seten hade jag Muscle Failure. Klarade alltså inte att fullfölja en Push Up. Första gången jag upplevt det. Ska sikta på att göra raka tior på båda momenten nästa gång. L-sit och HSPU var okej.

Sedan blev det bärs och möte med trevliga Coach Ling, Chewie och Big Jim!

Inga kommentarer: