2009-03-05

Max rep PU


Ett litet pass på kvällen. Ett sånt där skönt, härligt nattpass:

WU:
bra.

HS:
59s
Ja, det är sant. Det kändes som jag skulle stå i en halvtimma. Men så plötsligt gick jag över mot ryggen. Brukar aldrig falla mot ryggen. Väldigt bra form.

Max rep Pull Ups (greppbräda, juggar):
40
Första gången jag provar att maxa PU sedan jag lärde mig kipa. Nöjd. Siktade på 40. Har nog kapacitet för några till. Blev andfådd. Ska bli intressant att prova på stång någon gång.

Satte mig sen på pilatesbollen och ballanserade i:
2:14
Vet inte vad jag säga om det.

Just det, glöm inte att hälsa på Gary.

3 kommentarer:

Fit 4 50 sa...

Oj!! Det där är ju väldigt många pull ups på en och samma gång. Stark!!

rackempackem sa...

Just det. Och jag är glad att du noterar att dom utförs just vid ett och samma tillfälle. Det är ju faktiskt lite svårare då än om man tex skulle dela upp dom på olika tillfällen, kanske tillochmed olika dagar!

Fit 4 50 sa...

Det är en av de saker som lämnar mig mest hänförd. Att det utfördes i en följd en efter en annan tills det blev 40 st, allt som allt!;)