2009-04-10

En dag för mycket

Dribblade till schemat. Trodde att jag bar kört två dagar i rad men det var tre. Lustigt. Kroppen sa ifrån. Har försökt att hålla mig till tre på, en av ett tag nu och kroppen har tydligen anpassat sig. För idag hade jag:

Koma i dojon:

Div. blandad WU.

Memorerade, gick igenom teknik från gårdagen HPC-pass. Lite ont i låren från stången - ett gott tecken.

sedan trötthet, håglöshet och mera:

Koma i dojon.

Sensei Tavi to tha rescue med passet:

21-15-9 reps for time of:
DB swings 10kg
Push-ups på handtag CTF
Supermans
3:33
Skönt, piggnade till.

Tack Tavi. Kändes bättre efteråt. Sedan Squat therapy - hänga på skivstången - bra som attan, borde göra dagligen.

Ett mantra tonade upp i mitt huvud, ett mantra som aldrig för tystna vad jag än håller på med..

VIKTEN PÅ HÄLARNA,
VIKTEN PÅ HÄLARNA,
VIKTEN PÅ HÄLARNA,
VIKTEN PÅ HÄLARNA,
VIKTEN PÅ HÄLARNA,

en gång till:

VIKTEN PÅ HÄLARNA.

Alltid, hela tiden, och aldrig någon annan stans:

VIKTEN PÅ HÄLARNA.

Inga kommentarer: