2009-04-26

SATS med M-force

Pure joy! David och Joel var där också alltså typ en tredjedel av hela bloggosfären. Trevligt!

Värmde upp med latte på Copa + ostrukturerat "häng" och fingrande på KB's.

Sedan ett rejält teknik pass med stränga M-force vid rodret. Här ska läras hur man hanterar en skivstång. Otroligt mycket matnyttigt. Kanske speciellt en stor eureka vad det gäller Back Squat. Har haft stången på tok för högt. Ner ska den. Som en ryggsäck. Ner säger jag... NER!!! Kul också med nya Adidas lyftarskor. Dom hjälper till i böjen, helt klart.

Sedan gjorde M-force en fantastisk insatts med dagen WOD som inte var till att tänka på för mig. Jag fick åka "Nyckelpigan" istället. Rätt kul endå:

21-15-9 reps for time of:

OHS 30 kg
CTB Pull-Ups

4:40

Premiär för Chest to bar. Ett litet blåmärke visar nu var jag ska träffa i framtiden. Jo då, dom är mycket jobbigare.

Sedan vägde jag in mig på 79,1 kg!!! Vägde 78,4 den 21:a April. Vet inte riktigt hur jag ska göra med det här. Har tydligen väldigt lätt att lägga på mig muskler. Kanske måste titta på kosten. Eller göra lättare vikter. Eller lägga av och kolla på TV istället. För jag vill inte bli så mycket tyngre. Tips tas tacksamt emot!

7 kommentarer:

Fit 4 50 sa...

Lägg några av de där klasarna med muskler på mig, bättre behövande! Tack för allt. Det var asgrymt!

V i k i t i k i t a v i sa...

Heroin, Kokain, Barbiturater, Metadon, Alkohol, Ketamin, Bensodiazepiner, Amfetamin, Tobak, Buprenorfin (Subutex), Cannabis, Lösningsmedel, 4-metyltioamfetamin, LSD, Metylfenidat , GHB, Ecstasy, Amylnitrit, Khat m.m. borde göra susen...

rackempackem sa...

Tack Tavi.. Visste att jag kunde lite på dig!

Jonas sa...

Eller varför inte Bidners och Hedlunds gamla osthyvel-metod:
En dos laxermedel till frukost och sen så mycket vätskedrivande tabletter till lunch att du inte orkar äta middag!

Anonym sa...

Försiktig med GHB, har muskeluppbyggande effekt.

rackempackem sa...

GHB? Vad är det?

mrjling sa...

Det är en stad, dummer.