2009-04-06

Visuell lägesstatus (en titt på baksidan)


Har under en längre tid velat göra en koll på hur den så ofta negligerade akterspegeln ser ut. Tur att det finns självutlösare på kameran! Några kommentarer: börjar känna mig ganska nöjd med ryggen och baksidan av axlarna - lagom volym, hygglig definition. Tycker inte Trapezius behöver skämmas för sig heller. Det som är mest förvånande är att mitt gamla problemområde Gluteus börjar komma i skaplig ordning! Som ni själva ser är det ett jäkla tryck i dom nya rören på Apollo Sol också. Riktigt glad och nöjd sammanfattningsvis. Vissa kanske tycker jag siktar lågt vad det gäller volym (?) men för mig är rörlighet och smidighet viktiga områden också! I vanlig ordning tar jag tacksamt emot tips och råd. Ni kanske ser något jag missar?

6 kommentarer:

Bear sa...

Oj då, att man kan se ut så där av att träna mkt hemma, typ vara klättrare och äta paleo halvstrikt hade jag aldrig trott. Det verkar dock som om du håller då att växa ur dina badbyxor, kanske något att skriva upp på önskelistan?

Martin Altemark sa...

Har dom inte redan växt fast?

Fit 4 50 sa...

Min fru tycker du ser "onormal" ut!! Hon är ju dansare så hennes bild av normal är en aning skev!

Anonym sa...

Tror du börjar komma in i puberteten! Baby

V i k i t i k i t a v i sa...

Kött.

rackempackem sa...

Kan hålla med om att brallorna är i minsta laget men det beror på att jag lånat dom av Mrjling. Det är hans gammla tävlingsbyxa!